Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα
Google AI για Εκπαιδευτικούς: Gemini, Nano Banana, Google Labs, Flow, Whisk κ.ά. για δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού

Στα πλαίσια του 13ου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια» (δείτε εδώ) αλλά και των Δικτύων που λειτουργεί το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (δείτε εδώ) το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού συνδιοργανώνουν Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα με :
Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης
Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Δυτικής Θεσσαλονίκης
Βοιωτίας
Έβρου
Πιερίας
Διευθύνσεις Β’/θμιας Εκπαίδευσης
Δυτικής Θεσσαλονίκης
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου και ώρα 17:30
———————————————————————————————————————————————-
Πρόγραμμα
Χαιρετισμοί
Σοφία Παπαδημητρίου, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων
Ευαγγελία Κανταρτζή, Διευθύντρια Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης
Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης
Επόπτες/τριες και Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
Α’ Μέρος: Εισαγωγή
Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου
Β’ Μέρος: Google AI για Εκπαιδευτικούς: Gemini, Nano Banana, Google Labs, Flow, Whisk κ.ά. για δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού
Σπύρου Σπυρίδων, Υποψήφιος διδάκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου
Περιεχόμενο του σεμιναρίου
Google AI για Εκπαιδευτικούς: Gemini, Nano Banana, Google Labs, Flow, Whisk κ.ά. για δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού
Περιγραφή: Στο επιμορφωτικό σεμινάριο θα παρουσιαστούν πρακτικές εφαρμογές των εργαλείων της Google AI, με έμφαση στο Gemini, το Nano Banana και τα πειραματικά περιβάλλοντα του Google Labs (FLOW, WHISK κ.ά.). Οι εκπαιδευτικοί θα γνωρίσουν τρόπους δημιουργίας υλικού, δραστηριοτήτων, ασκήσεων και οπτικοποιήσεων με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Θα παρουσιαστούν έτοιμα παραδείγματα, σενάρια χρήσης και βασικές αρχές υπεύθυνης και ασφαλούς αξιοποίησης της ΤΝ στη διδασκαλία.
Όσοι/ες ενδιαφέρονται συμπληρώνουν τη φόρμα συμμετοχής εδώ.
Θα σας αποσταλεί ο σύνδεσμος συμμετοχής.
Οι βεβαιώσεις θα αποσταλούν ηλεκτρονικά.













.jpg)