Ο Σταύρος Γρόσδος είναι εκπαιδευτικός – Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική της Γλώσσας και διδάκτορας Δημιουργικής Γραφής στην Εκπαίδευση στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ. Είναι πιστοποιημένος επιμορφωτής εκπαιδευτικών β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε., επιμορφωτής εκπαιδευτικών στο Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου και επιμορφωτής/σύμβουλος προώθησης στα Νέα Προγράμματα Σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο Γλώσσα/Λογοτεχνία. Εργάσθηκε ως επιμορφωτής εκπαιδευτικών στο 1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης, στο 2ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης, στο ΠΕΚ Καβάλας και στο ΠΕΚ Κοζάνης. Υπήρξε μέλος και παραγωγός διδακτικού υλικού του Προγράμματος ΜΕΛΙΝΑ-Εκπαίδευση και Πολιτισμός (1995-2003). Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και έχει εισηγηθεί σε συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα στρέφονται γύρω από τα ζητήματα της διδακτικής της γλώσσας, της διδακτικής της τέχνης, της δημιουργικής γραφής και του οπτικοακουστικού γραμματισμού. Βιβλία: Το πανηγύρι των χρωμάτων (1996), Δημιουργικά Χρωματιστά Παιχνίδια (1998), Γλώσσα και Τέχνη (2003) (συλ.), Ο ξένος, ο άλλος, ο διαφορετικός: Μήπως είμαι εγώ; (2005) (συλ.), Παιχνίδια φιλαναγνωσίας και αναγνωστικές εμψυχώσεις (2011) (συλ.).
Comic-Παιχνίδια (α) ΕΔΩ
Comic-Παιχνίδια (β) ΕΔΩ
Comic-Παιχνίδια (γ) ΕΔΩ
Comic- Παιχνίδια (δ) ΕΔΩ
Εικόνα και γλωσσική διδασκαλία ΕΔΩ
Η εικόνα στα νέα σχολικά εγχειρίδια ΕΔΩ
Μαθηματικός γραμματισμός και οπτικός γραμματισμός ΕΔΩ
Οπτικά μηνύματα στα εξώφυλλα των σχολικών βιβλίων ΕΔΩ
Οπτικοακουστικός γραμματισμός ΕΔΩ
Πώς ένα έργο τέχνης ζωντανεύει ΕΔΩ